تعمیر گیربکس AT در اصفهان

بهترین تعمیر گیربکس در اصفهان

تعمیر گیربکس AT در اصفهان

۴ بازديد ۰ نظر

تعمیر گیربکس AT در اصفهان صاعقه‌گیر خازنی: این نوع صاعقه‌گیر برای ولتاژ پایین استفاده می‌شود و انرژی موج ولتاژ آن در خازن ذخیره می‌شود.صاعقه‌گیر فیوزی: این نوع صاعقه‌گیر نیز طراحی خاصی دارد. هنگامی که اضافه ولتاژ باعث عبور جریان زیادی از صاعقه‌گیر شود، می‌سوزد و جرقه داخلی توسط گاز یا مواد نسوز خاموش می‌شود. این نوع صاعقه‌گیر عمدتاً برای حفاظت ثانویه استفاده می‌شود.محل نصب صاعقه‌گیرصاعقه‌گیر باید در ورودی پست، قبل از تمام تجهیزات و تا حد امکان نزدیک به تجهیزات نصب شود. علاوه بر صاعقه‌گیر نصب شده در ورودی پست، یک صاعقه‌گیر جداگانه نیز باید قبل از تجهیزات مهم مانند ترانسفورماتو تعمیر گیربکس AT در اصفهان رهای قدرت نصب شود. معمولاً یک شمارنده در مسیر اتصال زمین صاعقه‌گیر قرار می‌گیرد تا تعداد دفعات تخلیه موج ولتاژ ضربه‌ای روی صاعقه‌گیر را ثبت کند.نقش میله‌های صاعقه‌گیر در جلوگیری از آسیب به ساختمان‌هامیله صاعقه‌گیر یک سیم بلند و تیز است که در بالاترین نقطه ساختمان محافظت شده نصب می‌شود و انتهای سیم کاملاً به زمین متصل است. برای این منظور، سیم معمولاً به یک صفحه فلزی جوش داده شده و در زیر زمین تا سطح آب‌های زیرزمینی دفن می‌شود. در طول رعد و برق، مقدار زیادی بار در زمین القا می‌شود و یک میدان الکتریکی قوی در زمین ایجاد می‌شود. قدرت میدان به ویژه در نزدیکی اشیاء تیز زیاد است، بنابراین تخلیه بار در نزدیکی نوک میله برق‌گیر رخ می‌دهد. در نتیجه، بار القایی نمی‌تواند روی ساختمان جمع شود و هیچ صاعقه‌ای رخ نمی‌دهد. با این حال، اگر صاعقه رخ دهد (که بسیار نادر است)، صاعقه به میله برق‌گیر برخورد می‌کند و بار بدون ایجاد خسارت به زمین می‌افتد. سرعت‌گیرها یا سرعت‌گیرها نام محاوره‌ای برای دستگاه‌هایی هستند که از انحنای عمودی تعمیر گیربکس AT در اصفهان برای کاهش سرعت وسایل نقلیه موتوری برای بهبود ایمنی استفاده می‌کنند. سرعت‌گیرها در سراسر جهان استفاده می‌شوند و در درجه اول برای کاهش سرعت وسایل نقلیه به ۴۰ کیلومتر در ساعت یا کمتر طراحی شده‌اند

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.